dilluns, 18 de març del 2013

LÁMINA 9, 10, 11 i 12: "DISSENY D'UN LOGOTIP"


Descripció: aquest treball consistia en crear un logotip que ens representes. Per poder-lo fer vam tenir que seguir un passos i fer esbossos per saber quin ens agradava més.

Procés:
1. Primer vam fer uns quants esbossos per saber quins eren els logotips que més ens agradaven. 

2. Un cop escollits els quatre logotips que més ens agradaven, els dibuixàvem en una làmina a llapis. Després els repassàvem amb un punta fina negra. (làmina 9)

3. Quan vam tenir els quatre logotips dibuixats i repassats en la làmina, vam fer una fitxa on hi havien diferents formes (triangles, quadrats i rodones) combinades. Teniem que practicar el blanc i negre sobre aquestes figures, per tal de que ens quedessin diferents conjunts.

4. Vam pintar els logotips en blanc pensant que podem fer diferents combinacions. (làmina 10)

5. Seguidament teniem que escollir el logotip que més ens agradava i dibuixar-lo quatre cops ens una làmina. Després els pintàvem de diferents colors. (làmina 11)

Resultat: 
al final teniem que fer el logotip amb cartó ploma blanc, per aconseguir relleu i pintar-ho amb colors (làmina 12). Aquest va ser el meu resultat: 



Valoració: Aquesta activitat no m'ha agradat molt perquè no m'agrada dissenyar logotips o altres tipus de coses, i no la recomanaria. Costava una mica tallar el cartró ploma, i pintar-lo amb retoladors. Però m'agrada el resultat del meu logotip.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada