dimecres, 6 de març del 2013

LÀMINA 8: AVATAR ANALÒGIC_TACA

Descripció: Aquesta activitat consisteix en fer el nostre retrat amb la tècnica de la taca. Només es pot pintar amb blanc o negre les ombres que hi ha.

Procés:
1.    Primer vaig editar una foto perquè es veiessin les ombres més marcades. La vaig editar amb aquesta web:   www.picmonkey.com

2.   Vaig calcar la foto en un full, de manera que quedessin les taques marcades i em sigues més fàcil pintar-ho.


3.    Vaig pintar les taques negres amb tempera.


4.    Vaig deixar-ho assecar, i aquest és el resultat:

Resultat:  

ValoracióAquest treball ha sigut entretingut. Ho recomanaria a altres cursos. S’ha fet molt ràpid perquè només tenien que pintar amb dos colors, blanc i negre, i no es podien fer degradats.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada