dimecres, 6 de març del 2013

LÀMINA 4, 5, 6, 7: AVATAR ANALÒGIC


Descripció: primer vam fer la gamma de grisos amb tres maneres de pintar diferents. Llapis de grafit, punts i línies. Vam agafar una foto que ocupés tot un full Din A4 en blanc i negre i vam fer els tres dibuixos.

Procés:
 Làmina 4: Gamma grisos: llapis grafit, punts i línies + procés 


En aquesta làmina hem fet tres tipus de grisos, amb llapis de grafit, punts i línies. Teníem que pintar de negre a blanc, fent un degradat.

Foto original:

Làmina 5: dibuix amb llapis de grafit

A partir d’una foto nostre en blanc i negre teníem que dibuixar la cara amb llapis i sense apretar. I després mirant la gamma de grisos amb llapis de grafit anàvem fent les ombres dels ulls, la boca, el coll, el cabell, etc.

Làmina 6: dibuix amb punts

A partir d’una foto en blanc i negre haviem de dibuixar la cara amb llapis i sense marcar-la molt. I després mirant la gamma de grisos de punts anàvem fent les ombres corresponents. Posant més o menys punts en els llocs de les ombres.

Làmina 7: dibuix amb ratlles



A partir d’una foto en blanc i negre haviem de dibuixar la cara amb llapis i sense marcar-la molt. I després mirant la gamma de grisos de ratlles anàvem fent les diferents ombres de la cara, posant les línies més juntes o separades.

Resultat:

Crec que m’ha quedat bé, mes o menys s’assembla  a mi a la foto, era una mica difícil perquè la meva foto tenia moltes ombres ens els cabells i era difícil trobar el gris que anés millor amb cada ombra.

M’ha quedat pitjor que aquesta làmina que la de grafit perquè per mi era més difícil.

Aquesta làmina no m'ha agradat massa, trobo que era més fàcil que la de punts però m'ha quedat més malament en general.

Comentari:  Aquesta activitat m’ha agradat però era una mica difícil perquè depenia dels grisos que hi hagués a al foto. El treball que millor m’ha quedat crec que és el de la gamma de grisos feta a llapis. Aconsellaria fer aquesta activitat l’any que ve perquè es divertida i perquè aprens a dibuixar amb diferents grisos.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada