dimecres, 6 de març del 2013

LÀMINA 3: AVATAR


Descripció: M’he tingut que crear uns avatars que s’assemblessin a mi. N’he fet uns quants i al final tenía que escollir el que més m'agradés per utilitzar-lo. Tenia que buscar pàgines per crear-me’l.

Avatar: una imatge gràfica que representa una persona, com en l'Internet            http://dictionary.reference.com/browse/avatar

Procés: 








Resultat: 

Aquesta es la imatge que més m'agrada perquè és al que més s’assembla a mi. Les altres webs no tenien el mateix tipus de cabell que tinc jo, o no té el mateix color d’ulls o pell.

Comentari: aquesta activitat ha sigut entretinguda i diferent. Costava una mica trobar webs on poguéssim fer el nostre avatar i que s’assemblés el més possible a nosaltres. El resultat no ha quedat molt bé, el meu avatar no s’assembla molt a mi. 







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada