dimecres, 6 de març del 2013

LÀMINA 2: "LA DANSA", HENRI MATISSE


Descripció: En aquesta activitat, primer he dibuixat el quadre a llapis i després l’he pintat amb temperes de colors.


FITXA TÈCNICA:
-Títol: “La Dansa“
-Autor: Henri Matisse
-Any: 1909-1910
-Dimensions: 260 cm × 389 cm
-Tècnica: Oli sobre llenç.
-Estil: Fauvisme
-Gènere: Retrato, paisatge.
- Localització: Museu del Hermitage, San Petersburg,  Rússia
Procés:

Primer he tingut que dibuixar el quadre a llapis. Tenia que quedar tot ben proporcionat, i les persones, mes o menys, igual de grans.

Després vam començar a pintar amb temperes. Vaig começar pel terra, que és de color verd, vaig necessitar barrejar el color blau i groc.I  després el cel, de color blau.
Quan vaig acabar de pintar el cel i el terra vaig esperar a que estigués sec del tot per poder pintar les persones.
Un cop pintades les persones, d'un color ataronjat, deixem secar la pintura per poder fer la vora de color marró fosc, i el cabell.

El resultat queda aixi:
Un cop reseguides les vors i pintat el cabell de color marró el deixem secar i acabat.

Comentari: Aquesta activitat m’ha agradat perquè s’han utilitzat temperes i m’agrada utilitzar-les, però no la repetiria. M’ha costat dibuixar el quadre perquè no tinc habilitats de dibuix, i m’ha quedat desproporcionat. Penso que m’ha quedat força bé encara que nos sigui el millor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada